Kieyra ▼ !
PENULIS BELOGG :)

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies

Hello.Selamat datang ke blog saya.Saya Hakimah Nordin.Do follow me.Jangan lupa tinggalkan jejak anda di footsteps.Thankyou :D


Footsteps



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Kiema Nordin
Others:   



MRSM BATU PAHAT

 Assalamualaikum ;)

       Hai semua. Sekarang da pukul 6.30 petang dan aku baru jea balek daripada MRSM Batu Pahat. Nak tawu ta aku buat ape kat sana ? Ape ? Aku masok sekolah tu ? eishh ! Mane ade. Kalau aku masuk sekolah tu, tak mungkin lha aku dapat update blog nie. Boleh pikir kan ? Haha. Jangan lha amek haty sangat. Maen-II kot. Sebenarnye aku pergi sane sebab pergi anta adek aku, NUR HAZWANI, yg dapat masuk sane. Hehe.

      Mase mule-II dea cakap dea tak nak pergi. Lepas tu, family aku semua nye pujuk dea supaya pergi jugak. Peluang hanya datang sekali. Kalau dea tolak, tak mungkin peluang macam tu akan dapat balik. Betul tak ? Hehe. Lepas dipujuk-pujuk, baru lha dea nak pergi. Tapi dea mcm terpakse. Bagy aku, awal-II jea akan cakap terpakse, lama-II bila da jumpe kawan baru, mule lha ta nak tinggal kan sekolah. (ape-II sekolah). Muke adeq aku kalau da nak sampai mula lha muke dea monyok jek. Tadi pun 3 kali dea nangis. 3 KALI.  Ulang suara 3 KALI. Aku pun takde lha byk sampai mcm tu. Aku malas nak tengok agenda nangis-II nie. Bukan ape, saje jea tak nak mengalirkan air mata. Kang rendhu sebab ta dapat jumpe dea. Huhu ^^.

       Perkara best pasal MRSM nie adalah *jengjengjeng* diorang bole bawak phone. Erghhhh ! Mane aci mcm nie. Aku pun nak bwk jugak pergi sukses. Hoho ^0^. Kalau lha bole. Tapi diorang hanya dibenarkan bwk phone yang takde kamera jea. Arghh ! tak kira ade kea tak kamera, aslkan bole bwk. Untung lha kau ade wani dapat bwk phone. Aku nie tunggu sampai fom 5 pon belum tentu bole bwk phone pergi sekolah. Haha :D. JEALOUS nye aq !!!!

Haha. Kay lha. Dah nak maghrib nie. Bye. Assalamualaikum :)